уторак, 22. април 2014.

Pogača moje bake






Ova pogača me jako podseća na moje detinjstvo. Ovu pogaču je moja baka pravila, kasnije moja majka, i ja sada. Pogaču pravim i kad ostanem bez hleba a nemam vremena da čekam da mi testo nadolazi.

Potrebno je;

600 gr brašna
2 kašike ulja
1 kesica praška za pecivo
1 kašičica sode bikarbone
1 kašičica soli
oko 4 dcl hladne vode

Priprema:

U posudu staviti brašno, dodati so, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i ulje. Dodavati vodu malo po malo mešajući rukom da zamesimo testo koje se ne lepi za ruke.





Izvaditi testo iz posude  na radnu površinu.





  Mesiti  testo  2-3 minuta, i ostaviti da stane 5- 6 minuta.



Tada testo još jednom dobro izraditi, staviti u tepsiju i  rukama istanjiti.





Ostaviti da stoji 15 minuta  pa  izbockati pogaču viljuškom.





Peći pogaču na 200 stepeni, kad malo požuti smanjiti na 180 stepeni i ispeći do kraja.
Pogača se ne seče nožem, već lomi rukama.






Нема коментара :

Постави коментар